preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 10. 2016.

Ukupno: 206422
Virtualna šetnja školom

Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo.... 

Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.

Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:

trogodišnji program:                                     stolar (klasični model) i

četverogodišnji programi:                            opća gimnazija,

                                                                       ekonomist

                                                                      šumarski tehničar

Dabar natjecanje

 

E - SPOMENICA
Europski tjedan strukovnog obrazovanja

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Korisni linkovi
XIII. Državno natjec...
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mladi i socijalna pitanja
Autor: Nataša Perković, 1. 4. 2011.

Dana 31. ožujka 2011. godine socijalne radnice Mihaela Petrović, Ljubica Radovac i Svjetlana Marković, djelatnice Centra za socijalnu skrb Hrvatska Kostajnica, održale su radionicu na temu "Socijalna osjetljivost - mladi i socijalna pitanja". Radionica je organizirana za učenike 2A razreda, a to je jedna od aktivnosti u sklopu obilježavanja Međunarodnog dana socijalnog rada (15. ožujka 2011.) .....


Sadržaj radionice bilo je uvodno razmišljanje o socijalnim potrebama, socijalnoj osjetljivosti te kako prepoznajemo socijalne potrebe u svojoj lokalnoj zajednici. Predstavljena je "aukcija vrijednosti" te su učenici, podijeljeni u dvije grupe vrednovali vrijednosti poput humanosti, poštenja, ljubavi, mira i moći. Jedna grupa izražavala je osobno mišljenje i stavove, dok je druga grupa predstavljala mišljenje i stavove šire društvene zajednice. U diskusiji nakon aukcije vrijednosti analizirali su:

-      koje su vrijednosti najviše cijenjene u razredu

-      koje su vrijednosti najviše cijenjene u društvu

-      koja je vrijednost najvažnija

-      da li su neku vrijednost procijenili manje važnom a nisu imali takvu namjeru

-      kako je ocijenjena humanost

-      što je potrebno čovjeku da bi bio human

-      imaju li danas ljudi smisla za socijalnu osjetljivost, kakvi su nam modeli nametnuti

-      tko utječe na našu socijalnu osjetljivost

-      jesmo li osjetljivi kad je riječ o nekoj socijalnoj nepravdi

-      jesmo li kritični prema svojoj socijalnoj neosjetljivosti

-      jesmo li spremni više aktivno sudjelovati u svojoj zajednici i raditi na malim promjenama.

Učenici su potaknuti da i sami osmisle određenu socijalnu akciju i na taj način doprinesu boljitku društva, osobito svoje lokalne zajednice.

 

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mladi i socijalna pitanja
Autor: Nataša Perković, 1. 4. 2011.

Dana 31. ožujka 2011. godine socijalne radnice Mihaela Petrović, Ljubica Radovac i Svjetlana Marković, djelatnice Centra za socijalnu skrb Hrvatska Kostajnica, održale su radionicu na temu "Socijalna osjetljivost - mladi i socijalna pitanja". Radionica je organizirana za učenike 2A razreda, a to je jedna od aktivnosti u sklopu obilježavanja Međunarodnog dana socijalnog rada (15. ožujka 2011.) .....


Sadržaj radionice bilo je uvodno razmišljanje o socijalnim potrebama, socijalnoj osjetljivosti te kako prepoznajemo socijalne potrebe u svojoj lokalnoj zajednici. Predstavljena je "aukcija vrijednosti" te su učenici, podijeljeni u dvije grupe vrednovali vrijednosti poput humanosti, poštenja, ljubavi, mira i moći. Jedna grupa izražavala je osobno mišljenje i stavove, dok je druga grupa predstavljala mišljenje i stavove šire društvene zajednice. U diskusiji nakon aukcije vrijednosti analizirali su:

-      koje su vrijednosti najviše cijenjene u razredu

-      koje su vrijednosti najviše cijenjene u društvu

-      koja je vrijednost najvažnija

-      da li su neku vrijednost procijenili manje važnom a nisu imali takvu namjeru

-      kako je ocijenjena humanost

-      što je potrebno čovjeku da bi bio human

-      imaju li danas ljudi smisla za socijalnu osjetljivost, kakvi su nam modeli nametnuti

-      tko utječe na našu socijalnu osjetljivost

-      jesmo li osjetljivi kad je riječ o nekoj socijalnoj nepravdi

-      jesmo li kritični prema svojoj socijalnoj neosjetljivosti

-      jesmo li spremni više aktivno sudjelovati u svojoj zajednici i raditi na malim promjenama.

Učenici su potaknuti da i sami osmisle određenu socijalnu akciju i na taj način doprinesu boljitku društva, osobito svoje lokalne zajednice.

 

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju