Učenici ekonomskog smjera 3. i 4. razreda Srednje škole Ivana Trnskoga iz Hrvatske Kostajnice posjetili su 28. studenog 2024. tvrtku HiPP Croatia d.o.o. u Glini s ciljem upoznavanja poslovanja uspješne tvrtke. Tijekom posjeta učenici su imali priliku upoznati se sa sljedećim sadržajima:

Proces proizvodnje – Pregled svih koraka u proizvodnji HiPP proizvoda, od nabave sirovina do gotovog proizvoda spremnog za distribuciju. Poseban naglasak bio je na kvaliteti i standardima koji osiguravaju sigurnost hrane.

Društvena odgovornost poduzeća – Obuhvaća ekološku održivost, etičko poslovanje, brigu za zajednicu, zaposlenike i potrošače.

Procesi nabave – Učenici su saznali kako HiPP nabavlja visokokvalitetne sirovine za svoje proizvode te odgovarajuću ambalažu

Kontrola kvalitete – Prikaz rigoroznih testova i analiza koje se provode kako bi se osigurala visoka razina sigurnosti i kvalitete proizvoda.

Procesnim, mikrobiološkim i laboratorijem za kemijske analize hrane – Učenici su dobili uvid kako se provode analize mikroorganizama te ispituje kemijski sastav proizvoda radi osiguravanja sigurnosti i kvalitete

Tijekom posjeta učenici su također iskoristili priliku kako bi djelatnicima tvrtke HiPP Croatia d.o.o. predstavili projekt digitalnog mentorstva DIGITRAIN. Kroz ovaj inovativni projekt učenici mogu surađivati s mentorima u poduzećima, što im omogućava razvijanje praktičnih znanja i vještina uz vođenje iskusnih stručnjaka. Predstavljanje projekta izazvalo je interes među djelatnicima HiPP-a, čime su otvorene mogućnosti za buduću suradnju između škole i tvrtke.

Posebno treba istaknuti da su predstavnici tvrtke HiPP organizirali učenicima srdačan i topao doček, pripremivši im prezentaciju dobrodošlice, obilazak pogona, te degustaciju proizvoda kako bi im pružili što bolje iskustvo i približili vrijednosti i filozofiju tvrtke. Njihovo gostoprimstvo dodatno je oduševilo učenike i nastavnice Anetu Radoš i Ljubicu Ducić.

Posjet je pružio učenicima vrijedno iskustvo i potaknuo ih na razmišljanje o budućim karijerama u industriji prehrane i srodnim područjima, a istovremeno je osnažio veze između obrazovnog i gospodarskog sektora.

Skip to content