preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 10. 2016.

Ukupno: 205243
Virtualna šetnja školom

Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo.... 

Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.

Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:

trogodišnji program:                                     stolar (klasični model) i

četverogodišnji programi:                            opća gimnazija,

                                                                       ekonomist

                                                                      šumarski tehničar

Dabar natjecanje

 

E - SPOMENICA
Europski tjedan strukovnog obrazovanja

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
STRUČNA EKSKURZIJA U ZAGREB - POSJET HNB-u i EUROPSKOJ KUĆI
Autor: Branka Ljepoja, 7. 12. 2017.

U srijedu, 6. prosinca 2017. godine učenici 3b i 4b u pratnji nastavnika Ivanke Bodić, prof., Borislava Sužnjevića, prof. i Olge Mijočević, prof. posjetili su HNB i Europsku kuću u Zagrebu...


Stručna ekskurzija organizirana je kako bi učenici imali mogućnost lakšeg povezivanja teorijske nastave sa stvarnom poslovnom praksom, da ne samo da uče o gospodarstvu, već da ga i osobno iskuse, te oblikuju svoje kulturne navike i pravilan odnos čovjeka prema okolišu.

 

 

 

Ishodi ove stručne ekskurzije su:

  • razumijevanje primjene marketinškog instrumentarija u bankarstvu
  • primijenjivanje pisane poslovne komunikacije  povezujući sa svim fazama kupoprodajnog posla
  • opisavanje specifičnosti usluga i uslužnih djelatnosti
  • analiziranjei ponašanje potrošača i poslovnih subjekata
  • prikazivanje poslovanja HNB-a i uloge Europske kuće
  • povezvenje teorije i prakse
  • razumijevanje potrebe institucionalne potpore HGK malome i srednjem poduzetništvu 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju